Svar på tal.




KommentarTid
- om Hiss & Diss:
På bredden eller längden ? :S
IP: 92.32.42.121





Antar att du menar att jag är fet eller något, eftersom du inte vågar skriva namn ?
Men, Frida börjar bli gammal, hon fyller 20.
Och jag börjar bl för lång, eller har slutat växa så har varit lite lång ett tag, men sen frågade jag Lena och hon sa att Frida LÄTT
klarar min vikt, men inte min längd, så jag kommer rida henne barbacka ett tag och sen hitta en större ponny eller häst.

Skriv nanm nästa gång, för jag har ditt nummer nu, och din adress, och allt sånt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, om du e så säker på de,,, så undar ja hur du fick allt de ?



eftersom mitt nr är hemligt/dolt u know ?

2011-07-06 @ 17:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0