Hiss & Diss

- Sommaren, helt klart värt en hiss, vädret allt, grymt.
Musik- ÄLSKA
Hästar & ridsport- Nog den roligaste sporten, känslan, att vara nära djuren, lita på varandra så mke, gosa med hästen, STOR HISS


- Att jag börjar bli för stor för min ponny, Visst jag har slutat växa, men håller endå på att bli förstor för henne, sjukt tråkigt, kommer antagligen rida henne tills årets slut, sen hitta ny häst, eller köpa egen.

Migrän- Har ju det, de suger, tänk att ha anfall i 4 timmar mins lixom, där du inte kan röra dig, kolla, blunda, ligga ner, stå upp, sitta, prata, sova och få kramper och spy genom näsan, utan att kunna ta medicin, låter det frestande? Inte direkt va..?





Det var allt jag kom på just nu, puss.

Kommentarer
Postat av: -

På bredden eller längden ? :S

2011-06-30 @ 05:42:54
Postat av: Anonym

hahaha

2011-07-04 @ 18:29:57
Postat av: Anonym

hahaha

2011-07-04 @ 18:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0