SVAR PÅ TAL






Tid
Anonym om Riff <3:
varför ska du rida en nordsvensk fööör? du kan ju inte ens få den att gå i form...
IP: 81.226.234.74
Alltså, tragiskt att du inte kan skriva namn, men ja, jag älskar nordsvenskar och jo jag kan få honom att gå i form, men duvet de va första gången jag red honom, vi kom inte riktigt överens då.
Och sen dom som äger honom, tycker jag klarar honom skitbra och vill att jag rider hästen så då äre klart jag gör de ?
Sen äre ju en nordsvensk, han är ju tung i kroppen och orkar inte samla sig heeela tiden, + att jag inte kräver det då jag ser hästen som en kompis och bara vill ha kul med den.
Men länka bild på när du rider en stark nordsvensk första gången och han går såååååå snyggt !

Kommentarer
Postat av: johanna

aa men du vet väll att hästen tycker det är roligt att arbeta? och går den i form och man blir ett med hästen så blir man liksom som ett band och då är man kompis med hästen för att man arbetar tillsammans.

Visst inte vet jag kanske inte världens mest lätta häst och ja jag hade en nordis förra året som jag red i form redan första gången jag red den så de handlar om ryttarens teknik och vad man tänker göra med hästen och hur välutbildad man e och hur välutbildad hästen är. och ja du kanske inte har kommit överräns med hästen men vafan lär hästen att du bestämmer på en gång annars kommer den ju förfan ta över?

En ska har jag att säga till, det är en fin nordsvensk för att överhuvudtaget vara en nordsvensk , fin kropp, min kommentar va inte illa menat jag undrade bara.

Aa jag länkar en bild sen när jag rider en STARK nordsvensk första gångerna :) Absolut :)

2011-08-17 @ 00:01:12
URL: http://mittlivsomjohannaeriksson.blogg.se/
Postat av: Eddie

Hej Johanna sluta klaga på min medryttare hon rider riff som en stjärna och jag är jätte nöjd med Sanna som medryttare och legg ner om att han tar över du kan fan inte döma efter bild .

2011-08-19 @ 00:36:19
Postat av: Eddie

Hej. Jag heter Eddie och är ägaren till riff. Lägg mer klagandet på min medryttare Sanna rider som en stjärna. Man kan för fan inte dömma av ett foto!

2011-08-19 @ 00:49:53
Postat av: Johanna

aah vadå får man inte kommentera eller? de e en fucking blogg och jag skrev inte att det va ngt fel? jag skrev vad jag tyckte och bara skrev de, läs innan du skriver ngt om det, o de ag skrev stämmer.

2011-08-21 @ 01:15:24
URL: http://mittlivsomjohananeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0