Riff <3

Tja.

Provred ju idag, gick åt helvete i början, vi ville helt olika för när jag ville till vänster tyckte Riff vi skulle till höger och tvärt om..
Men sen satt ägaren upp och typ red förbi allt han tyckte var läskigt som var nytt, och sen satt jag upp. Och då gick det riktigt bra, visst han är jääävligt mycket häst att rida och har egen vilja, men allt flöt på och i slutet gick han rikitgt snyggt !

Så dom erbjöd mig att börja på honom med en gång, tackade självklart ja så nu rider jag värdens finaste hezt , äääälskar honom han kunde inte vart bättre !

Sen finns det även en häst där som Elin ska provrida så vi rider tsm igen, wihoo det låter verkligen som en häst för henne också så det är bra.

Malin var även med och hon fotade, helvete vad grym på att fota hon. Kan tyvärinte ladda upp dom bilderna som var bäst för hon har kopieringsskydd på sin blogg.

Sen på vägen hem stannade vi och köpte glass hihi fetton..

Sen imorgon blire prideparaden me Malin, mamma ocg Saga . Malinoch jag ska ta allt man får, typ kondomer men aa ?

Nu känner jag att jag babblar lite väl mycket, här kommer dom 2 bilder jag kunde ta.
Puss.

Här började vi komma överens..



Här kom vi inte överens, därför går han skitfult och jag sitter som en kratta..



Kommentarer
Postat av: malin<3

hihi, tack <3

jag kan hänga med nån gång när du rider så kan jag fota igen ;) <3

2011-08-06 @ 19:26:08
URL: http://naravanner.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför ska du rida en nordsvensk fööör? du kan ju inte ens få den att gå i form...

2011-08-16 @ 00:30:04
Postat av: Eddie

Hej legg ner med klagande på min medryttare och fy fan va feg att vara anonym vem tror du att du är ????

2011-08-19 @ 00:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0