x på värden , allt e knas

X PÅ ALLT OCH ALLA.
X PÅ ATT MAN MÅSTE VARA SMAL FÖR ATT DUGA.
X PÅ ATT ALLA FITTOR FÖRÄNDRAS SOM FAN JUST NU.
X PÅ ATT FOLK LJUGER HELA TIDEN.
X PÅ ALKOHOL, DEN FÖRSÖR MIN FAMILJ.
X PÅ ATT SMÅ TJEJER BETER SIG SOM HOROR.
X PÅ ALLA SOM NÅGON GÅNG TRYCK NER MIG I SKITEN OCH GJORT SÅ JAG INTE KOMMIT UPP IGEN.

FAN HADE DET INTE VART FÖR OTTO SÅ HADE JAG GÅTT UNDER.

Tack Otto för allt, jag älskar dig över allt annat.
Och alla som tror jag e kär i han.
Ni har fel, Visst älskar Otto som jag inte älskat någon annan i mitt liv.
Men vinhar en vänskap som e djup, inget annat.

OTTO JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG, DU ÄR UNDERBAR.

Nu byter jag blogg. Hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0