tjolahopp

Jag är sämst på att uppdatera hehe.
Fast idag har jag bara slappat i sängen hela dagen så ni har inte missat ett skit.
Och imorgon vid 1 rullar jag mot eskilstuuna med Beccy.
Blir bio igen med Martin och Jonte.
Sen slaggar jag hos Beccy te på Lördag och då åker jag hem 20:07.
Blir riktigt trevligt faktiskt !
Sen på söndag blire först stallet, fixa det vanliga, rida osv.
Och sen är vi bjudna på fika av Maria och Lovisa så då ska vi dit!
Skitkul att Lovisas mamma och min mamma e vänner och att jag och Lovisa är vänner.
Sen saknar jag mina änglar Vanessa och Otto så att jag dör, vi har inte träffats på 92394873080 år känns det som.
Älskar er särbarn !
Men nu ska jag kolla på svenska hollywood fruar på datan och messa me Jonte, vi hörs . Puss !

jag och min älskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0