That girl has been on more wieners than heinz ketchup.

Hallu bloggen !

Kom precis hem, vart runt halva jävla sthlm med Malin och Brownie.
Eller mötte Malin vid alvik typ halv 2 och vi taggade t pappa och hämta pengar.
Sen gick vi t globen för att käka på donken och handla men det var ju stängt så då åkte vi t alviks donken och käkade.
Köpte fett mke mat osv.

Sen tågluffade vi mot hässelby och gick av Hässelby gård typ , ringde Eric och bestämde att vi skulle träffas.
Åkte till ängby där han hoppa på våran tub och så rullade vi mot medis.
I medis så typ gick vi te ngn trädgård med skatesak i , Eric hoppa ner i den och fastnade haha så vi fick vänta t han kom upp innan vi kunde gå ngn annan stans.
Sen när han väl kom upp gick vi ner i ett garage och kollade runt, fanns inget kul där så vi gick te 7 elven och jag köpte dricka.
Sen ville Malin typ hem så då åkte vi mot Alvik, Malin gick av centralen och jag och Eric åkte t Alvik.
Sen fick Eric åka tbx te Medis för han skulle på bio så han var onödig.

Och sen åkte jag hem och nu sitter jag här framför datan och kollar runt lite, lyssnar på musik osv.
Väntar på att familjen ska komma hem men dom kommer aldrig, vete fan ens vart dom är ?
Aja vi hörs.
HAHAH ofta ni ens orkade läsa ?

Puss !



Bilder snodda av Malin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0