Do I care if you hate me? Do you wanna know the truth? C'est la vie....adiós....good riddance....fuck you!

God afton.

Idag har vart en mycket stel dag.
Var ju på bio med Beccy, Malin och 4 boys !
Vart rikigt stel eftersom de va första gången vi träffades men i slutet gick de bra.
Vi såg sveriges sääämsta film, så jävla tråkig men fanns fan inga andra.

Sen efter filmen drog vi runt lite på stan, sen efter ett tag taggade Malin och vi andra fortsatte att gå runt.
När vi va på ngn gata kom jesustanten och följde efter Björn, haha fyfan vad vi garva.
Och sen när vi va på donken så kom en annan gubbe o ba jag har mött Jesus , sträck ut eran hand o ta min så ska jag visa er osv.
HAHA fan 2 på samma dag, sväär var dålda kameran.

Och efter allt de så tagagde alla hem, och nu har jag precis käkat och chattar med Björn o lyssnar på musik.
Imorgon vet jag ej vad jag ska göra. Får se.

Ha de gött, puss !

säämsta filmen, var vi och pensionärsklubben !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0