When you're up in life, your friends get to know who you are. But when you're down in life, you get to know who your friends are.

Godmorgon folket !

Nu skulle ju jag egentligen haft en vanligt skoldag idag men så är det ju inte.
Så nu väntar jag på att klockan ska bli kvart över 11 så jag kan börja knalla bort mot Elins place.

Sen är vi är klara där taggar jag antagligen till Nettan och mobbar henne eller något, hon är lite sjuk så hon kan därför inte klå ner mig.

Bloggar mer ikväll.

Puss!




Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar
Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar
Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0