Vi faller så fort vi resor oss upp

Abooow tjatja bloggishen !

Ledsen för seg uppdate men har vart i stallet !

Där var det röj, eller de va rätt segt i början o mocka o allt men sen när Eddie , Eva och Dessie kom blev det röj !

Dom är riktigt jävla roliga så vi garava hela tiden och typ stod och dansa ?

Men sen red iaf jag och Nettan ut, galopperade i skogen o fyfan vad härligt det var, hästarna bjöd framåt utan att bli för pigga och allt var bara bra.

Sen när vi kom tbx te stallet så fixa vi mat osv och sen käkade vi värdens godaste sallad, och kladdkaka.

Sn åkte med Eddie och kollade på ett stall, och då hade vi fekke i bilden.
Sen slogs jag och Eddie lite, slutade med att han lyfte mig upponer och snurra runt hehe..

Sen efter de så taggade vi hem och nu sitter jag hemma och har precis fixat naglarna, tyvärr blev dom väääldigt korta men a sånt händer.

Bloggar mer ikväll elle imorgon bitti !

Puss.

BILDBRIST !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0