Put a condom on your heart, cause he's about to fuck your feelings.

Tja bloggen !

Dagen har varit tråkig, eller a skolan var rätt okej med sovmorgon och allt.

Men sen efter skolan så taggade jag bara hem t mamma och hämta pengar sen åkte jag till pappa, så har inte gjort ngt speciellt idag, men sånna dagar kan också vara sköna.

Sen imorgon vet jag inte vad jag gör träffar antagligen ngn kompis.

Sen på Freda äre ju Håkan på grönaaaaaan läääääängtar, skulle ju gått me Alice men a hon dissa mig för några andra, så ska gå me Malin, sen möta Nettan o Co är.

Men har inget att skriva om så a puss !





Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Malin<3

Mig? :D älskarej mer isf xd :)<333333

2011-09-08 @ 07:57:51
URL: http://naravanner.blogg.se/
Postat av: sanna

aa t dig ! <3333

2011-09-26 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0