If you want to be loved for who you are, you need to be yourself.

Tja trög uppdate, kommer nog vara det ett tag framöver för jag orkar nte blogga just nu !

Men iaf, dagen har varit helt okej.
Hade klassråd, svenska och engelska sen taggade jag vid 2 för jag skulle te läkaren så jag missade No:n..

Hos läkaren så klämde dom typ sönder mitt ben sen så sa dom att jag måste röntga så det ska vi göra ngn dag sen får vi typ veta vad som är felet.

Sen åkte jag hem och nu sitter jag hemma och lyssnar på musik och chattar ska typ göra pannkakor också !

Sen imorgon äre vanlig dag sen på kvällen ska jag väl träffa ngn kompis elle va me Gurra a får se.

Men nu blev jag hungrig. Puss

Ni får ngra blandade bilder från dagarna bara !








Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju inte rida!!

Du rider sämst!!

2011-11-02 @ 17:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0