I will love you foreve. I didn't wrote teh "R" because that would be end of forever.

Tja bloggish, tbx igen .

Skoln idag flöt på som alla andra dagar, tråkiga lektioner och äcklig mat.
Förutom att jag fick flipp på Elliot så hände inte ens ngt speciellt.

Efter skolan så taggade jag och Jonna till donken och satt där 20 min, sen kom Jonnas buss så vi gick skilda vägar.

Sen efter det så åkte jag hem, käkade och kollade på tv och nu sitter jag vid atorn.

Borde egentligen plugga franska för har tydligen omprov på Onsdag, fuck that hatar franska fattar ingenting.

Men a imorgon blire väl att träffa någon kompis, skulle behöva träffa Eric ör att snacka ut om allt, men får se.
Eller så pluggar jag franska helt enkelt.

A hörs sen.
Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0