Dom kommer kliva på dig, dom kommer kliva på dig igen.

Tjenare !

Även idag har dagen rullat på utan ngra speciella fel !

Började med svenska i skolan, där läste vi bara. Sen hade vi franskaprov, gick åt helvete för mig så ska göra det på måndag istället. Sen på So:n hade vi prov om religoner, gick as bra för mig faktiskt !

Sen efter det så hade vi lunch, pannkakor som var fett gott :$
Sen hade vi typ vanliga ämnen kommer inte ihåg vilka. Sen när skolan slutade så skulle jag hem te Gurra men sen dissa han mig så då åkte jag till Linde med Antonia och Hanna som tidsfördriv sen taggade jag hem till Svea och var där typ 35 min ?

Sen taggade jag , Denise och Svea till Globen och kolade runt lite och sen åkte jag hem.
Och nu är jag hemma och käkar rädisor som är min nya drog typ.

Har precis tränat med Saga i 35 min och ska börja göra det varannan dag och springa med Nettan varannan, äntligen ska jag bli smal !

Sen imorgon blire stallet med Nettan, jobba på banan med volter osv.

Men nu känner jag att det blir lite långt här så ska nog avsluta. Puss !

Har inga bilder eftersom jag inte kan fota med luren så ni får en gammal !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0