äre lungt om jag kallar dig baby ?

Woop woop jag är txb, orkar inte gå igenom veckan så börjar ba idag.


Men a dagen har varit chill.

Försov mig och missade första lektionen, sen rullade resten av dagen på bra.

Får sluta tidigare på fredag för jag va me på No:n för jag och Malin skulle te blocks sen efter skolan.

Men iaf först så åkte vi te Fredrik o slängde skräp o sen skulle vi te Gurra men han va nt hemma.

Sen hitta vi en kundvagn i ett dike så jag drog Malin runt hela Mariehäll o te Blocks me den.

Sen inne på blocks så typ kolla vi runt, sen va vi inne på xxl o kolla hästsaker och satt i ett tält, riktigt trevligt.
Sen runt 6 taggade vi hem, så a nu sitter jag hemma och chillar, chattar me Gurra o typ drogar musik.

Bloggar mer ikväll, puss !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0