wake me up when september ends

Tja.

Idag slutade vi halv 11 så det var galet chill.

Då väntade jag på Avan och Nora till typ 12 sen taggde vi in mot stan.
Först kolla vi på någon affär dit Nora ville, riktigt coolt ställe sen kolla vi löshår och Hm.

Sen gick vi till NK och kollade päls, hittade en jacka jag ville ha fast den kosta 21 000 men nu hitta ja den på blocket för 2000 så ska övertala mami ikväll :$
Vi fikade även på espresso house, eller a jag drack frapino och Nora o Avan vanilj latte.

Sen åkte vi hem och nu sitter jag och drogar musik, as always.

Imorgon åker jag ju till estland så blir troligtvis ingen bloggning.
Möter upp alla kidsar vid 4 och sen åker vi o möter mamma o mormor o sen ba hejdå sverige.

Sen på lördag så blire o träffa Vanessa och Otto ett tag, sen typ slagga hos nettan antar jag ?

Men a nu ska jag käka, pussen !


jag älskar dig, du är allt.




fick av älskling..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej! Är du fortfarande medryttare på Riff och din kompis på Jojje, vilket stall står dom i? :)

2011-10-29 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0