trampa gasen i botten och sen köra rakt in i en bergvägg

Uppateringen har varit sämst senaste veckan, över en vecka sen jag bloggade sist faktiskt.
Men nu vare nån i skolan som tyckte jag skulle blogga igen så a tänkte börja uppdatera igen.
Orkar inte gå egenom senate veckan, har varit rätt nere men inget nytt har direkt hänt.
I lördags var jag med Malin och flög till västerås och käka våfflor. Hennes pappa kan ju flyga.
Det var riktigt trevligt !

Sen igår var jag i stallet med Nettan och Fatima (nettans mamma).
Där flöt allt på riktigt bra, nytt stall och nya rutiner men har börjat komma in i dom riktigt bra.
Riff var så otroligt pigg så jag kunde knappt skritta, så jag hoppade istället.
Det gick super tills jag bad Fatima filma för då ramlade jag självklart av. Bilder under..
Sen stack vi ut i skogen, hoppade naturhinder och rejsade.

Sen idag så var det vanlig skola, inget speciellt.
Börjat med sexualkunskap på No:n, så vi slutade typ 10 i 4 ?
Kom hem kvart i 5 -.-

Sen har jag och Gurra varit tsm 1 månad idag.
Älskar honom, bästa ever.

Men nu känner jag att det blir lite långtråkigt här, hörs senare. Puss.






Tja jag heter Sanna och är miniplutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0