There are goodbyes that no one cares about N’ others so hard to face

Tjaaaa.

Dagen har rullat på riktigt bra idag fan.
Fast franska provet var ju såklart inställt eftersom vi var i en kyrka och lyssnade på prästen.
Var ganska intressant faktisk :)

Sen hade vi vanliga lektioner och dom var helt okej. Jobbade med datorer på geografin och bokstäver på bilden. På matten räknade vi , förvånade ? nej.

Sen efter vi slutat taggade jag till Denise i Årsta och var där o chilla , käkade chockladpudding och falukorv sen drack vi coola också.
Hade allmänt trevligt helt enket.
Simpsons roade oss emellanåt också.

Sen runt halv 8 taggade jag hem och nu sitter jag hemma och lyssnar på musik och chillar.

Ska egentligen göra matteläxan men är H E L T slut så gör den imorgon bitti istället.

Sen imorgon blire inget stall för Nettan är sjuiks och jag vill inte dit ensam , sen blir väl helgen nice har inga planer ennu.

Bloggar mer när jag har ngt intressant att säga.

Puss !

Har inga bilder från dagen så tar 1 gammal på mig och Denise som ni sätt förut :$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0