och alla bara pratar är det sant och jag har hört om dig

Tjaao, dålig uppdate vet men var tvungen att reda ut lite saker, och nu mår jag grymt bra igen.

Idag var jag i stallet med Nettan och Fatima, Riff var så jävla otroligt jobbig idag.
Han ville inte lyssna på mig ett dugg eller gå på spåret eller skritta eller någonting.
Men efter ett tag lyssnade han och då tog vi ngra språng, han hoppade som en gud och vi hoppade 80 tror jag, vi gör fan stora framsteg.

För 2 månader sen kom vi inte över bommar på marken , nu flyger vi över allt.

Sen efter stallet åkte jag hem städade och packa osv.
Sen tagga jag till pappa, och nu sitter jag här och chattar me Boss och drogar Håkan.

Vi hörs senare, imorgon blir det plugget.

Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0