Att peka på mina fel är lätt va? Men att erkänna era egna är lite svårare.

Okej nu äre så att eftersom ni går runt t alla och snackar och jag inte har en chans att förklara för alla så tar jag det här. Inte för uppmärksamheten utan för att alla som hört någt ska få min förklaring, för det finns ALLTID 2 sidor av historia.

I
dag när jag kom till sumpan där vi skulle mötas var allt exakt som vanligt, alla var trevliga mot varandra osv.
Sen åkte jag och några till skolan medans resten stannade kvar på donken och fikade, tydligen hände något då för sen efter det så var jag sveriges falskaste människa, äcklig, konstig, ful osv.

Jag vet inte exakt vad dom sa och kommer nog aldrig få reda på heller, men tydligen har 2 fått nog och sagt en massa falska saker till en person. Som då tagit alla saker hon sagt om alla tjejer och sagt att jag sagt dom.
Alltså bara vänt på det helt och hållet.

Och det tror dom på helt utan att fråga mig eller någonting.
Sen har dom hittat på en massa saker direkt ur luften också, visst jag har snackat skit men jag vet lixom själv vad jag sagt , och mycket av det dom säger har jag verkligen inte sagt.

Jag kan stå för att jag snackar skit, men inte för saker som jag inte sagt.

Okej gumman, jag tycker du är falsk, bitch, har fula skor, ful jacka.
Det står jag för.
Men det har dom andra också sagt.

Dock har jag inte sagt att du är ful, din mamma är din enda vän, att du är äckligt osv.
Det vet jag faktiskt bäst själv.

Sen förstår jag inte varför det bara är fel att snacka skit när jag gör det?
Alla tjejer i klassen snackar med och om varandra, men det är bara när jag gör det som det är fel?
När dom andra säger ngt dumt då äre helt okej, men när jag gör det då är det inte de helt plötsligt?

Det finns ett talesätt sm säger att man inte ska kasta sten i glashus, och det är fan precis det ni gör.

Men hey, ska ni inte vara ärliga och säga det ni säger om varandra till dom det handlar om ?
Te.x att
 * tycker * är falsk, kär i F osv ?
Att * berättade för alla hur * ekonomi ser ut, att dom inte har råd med mat varje dag te.x.
Ska ni inte säga det till varandra ?

Sen är det otroligt gulligt hur mycket tid ni la på mig idag i skolan efter jag stack.

Ja, jag stack. Ni ställde er 3 pers mot en och bara öste ur er massa skit, hälften av det stämde inte ens.
Ja, jag började gråta, inte för ngn jävla uppmrksamhet utan för att era ord faktiskt verkligen sårar mig, dom går rakt in. In i hjärtat.

Sen att mina kompisar i lvik drogs in, det var för ni satt och snackade skit om dom på lektionen?

Juste, lägg inte på när man ringer. Visar bara hur fega ni är.
Och snacka med mig 1 och 1, inte alla i en fucking grupp.

Och Tugba, gulligt med all tid du lägger på mig, nästan hela inlägget på din blogg handlar om mig, aw!
Tyvärr så lägger jag inte lika mycke tid på dig.

A det var nog allt. Puss !¨


Kommentarer
Postat av: Zoe Bergstedt

Inget att bry dig om!

Visa att du är starkare än dem, och gå rak i ryggen där ifrån.

Det handlar bara om avundsjuka, så ta allt som en komplimang.

Puss!

2011-10-11 @ 18:52:32
URL: http://bbergstedt.blogg.se/
Postat av: jessica

asså sanna när man inte svarar betyder deatt man e feg, vi hade lektion? vad skulle alice och tugba ha gjort? sprungit från skolan bara för att dom ska fortsätta bråka med dig?

2011-10-11 @ 19:56:20
Postat av: Sanna

Jessica : Ni kunde ringt efter , och nej ni hade inte lektion då ? Nej men jag sa bara varför jg stack ?



Zoe : Tack gumman ! puss

2011-10-11 @ 20:21:55
URL: http://ssannaduvet.blogg.se/
Postat av: tugba

asså herregud inget liv! vi alla kannta etr snack med dig imorn. O VADÅ SNACKA SKIT OM

DINA ALVIK KOMPISAR SKITER FAN I DEM VEM FAN E DEM? KÄNNER JAG NÅGON AV DEM.

Du stack idag grinande nått du inte borde göra men ditt fwl:)

2011-10-11 @ 21:43:16
URL: http://ttugbaersoy.blogg.se/
Postat av: Jessica

jo vi hade lektion då? asså sluta ta in dina alvik kompisar i de här. dom har fan inget med de här och göra? eller?

2011-10-11 @ 21:57:55
Postat av: sanna

NI SATT FÖRIHHELEVET OCH SNACKADXE SKIT OM DOM PÅ LEKTIONEN.,

2011-10-12 @ 06:39:35
Postat av: jessica

ASSÅ NEJ ÄR DU EFTERBLIVEN ELLER?

2011-10-12 @ 17:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0