You raise me up To more than I can be.

Tjenare bloggen !

Dagen har vart chill, skolan rullade på som vanligt men på idrotten spydde Becca så jag fick åka iväg med henne.
Sen när jag lämnat av henne så taggade jag till Nettan där även Vendela var, vi kollade på en film i typ 5 minuter och sen var vi tvugna att gå, mamma hämtade mig och Nettan och vi åkte till stallet.

I stallet så red vi dressyr, tränade på halter och skänkelvikningar.
Halterna fick jag egenom tillslut men inte skänkelvikningarna, vet inte ens om han kan det ?
Han ställde iaf halsen helt konstigt och kom inte till med bakdelen så vi gick som få en volt, skitskumt.
Sen galoppa vi även typ 1 kilometer på ägen, gick rikigt bra fast lite krångel.

För Nettan gick det awesome.

Sen åkte vi hem och nu sitter Nettan, mamma och Saga och kollar tv och jag nördar fejjan.
Försöker få tag på älsklingen men han svarar fan inte, sad Sanna.

Men nu ska jag ringa Otto eller ngt, får se.
Eller så joinar jag soffan.

Vi höres, puss !


B I L D  B R I S T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0