We're gonna shake some souls, we're gonna rock n' roll Tonight, we're gonna shake this town

Hejsan bloggen.

Slaggade hos Nettan igår så kunde inte blogga.

Men iaf, var inte i skolan för mitt hår e så missfärgat hehe så jag pluggade hemma.
Men sen på kvällen var vi i stalle, mamma var med och hpn red.
Hon red ju förut så hon var rikigt duktig, dock skrittade vi bara på banan barbacka för hästarna hade fått sprutor.

Sen idag har jag vart hos Nettan , vi kollade på 3 filmer.
Först på ngn som va typ som american pie fast de va nt den, sen karate kid och sist all the boys love Mandy Lane. Den var riktigt bra faktisk, bästa på länge.
Handlade om några ungar soom åkte iväg till en ranch och en kille som blev avis och mördade dom för Mandy var med, sen var slutet helt oväntat med den var ändå bra, värd att se.

Sen imorgon blire stallet, vet inte vad vi ska göra, kanske rida ut ? Eller rida på banan, får se.

Men nu sitter jag iaf och lyssnar på Bryan Adams, och väntar på käk.

Hörs senare. Puss !





Kommentarer
Postat av: Klara ^-^

Vad söt du är Sanna!

2011-11-12 @ 19:21:18
URL: http://klarafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0