The Show Must Go On

Idag var en mycket trevlig dag.

Först mötte jag upp Malin på donken, sen kom Eric typ sent för han hade inte vaknat..
Sen satt vi där ett tag innan vi rullade mot blocks..

Där så typ kollade vi kläder, smink, skor osv.
Sen efter ett tag taggade Eric hem och jag och Malin köpte godis och julmust och satte oss i en lekstuga och käka, eller a hon betala och jag åt.

Efter det rullade vi till ekerö, gick och kollade på wallenbergrnas gravar.
Höll på att skita på mig för trodde dom skulle typ bli levande igen så jag plocka ett blad och la på en grav och sen sjöng vi nationalsången.
Då blev de chill igen.

Sen runt halv 5 satte jag mig på bussen hemmåt, och kom hem för typ 40 min sen.

Sitter och snackar musik med Henning på fejjan, hans musiksmak dödar.

Sen tog jag även 2 nya hål i örat idag, eller a tryckte en nål egenom örat.. Men det blev bra.
Typ..

Men innan jag tråkar ut er typ sååhäär mycke så ska jag väl sluta skrivva. Bloggar mer ikväll när jag kommit till pappa och så tror jag.

Puss och glöm inte frågestunden som inte rullar så bra.





bjuder..






innuti en grav , Malin fota genom ett hål..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0