Svar på 2 kommentarer, gick inte att kopiera dom rakt av men endå.

Hej Sanna gillar din blogg jätte mycket!!:))
Men jag har tre frågor till dig om du vill svara??
1vem förlorade du oskulden med?
2när var du senast full?
3hur mycket äger du?och varför gillar du inte din kropp
!!:)
Från Elsa.
Hej Sanna gillar din blogg jätte mycket!!:))
Men jag har tre frågor till dig om du vill svara??
1vem förlorade du oskulden med?
2när var du senast full?
3hur mycket äger du?och varför gillar du inte din kropp !!:)
Svar :
Hej, tack så mycket !
1. Jadu, det är privat faktiskt, finns en hora i min skola som gillar sån informaion tyvärr.
2. Aldrig, dricker inte och kommer aldrig göra det heller pga privata skäl.
Sprit är skit.
3. Privat , och antagligen för jag har fårr så mycket kommentarer om den så jag tycker jag är fet.
Kram.


Från Lina.
Hej, de var jag som frågade förut om ni fortfarande var kvar som medryttare på hästarna. För det första tycker jag INTE att de är något större fel på din sits. Vafan alla kan ju inte sitta som en grand prix ryttare hela tin lixom? :) Kul att läsa om hästarna men jag har några frågor oxå.

1. Ägaren/ägarna har dom några flera hästar? Isf kan du skriva om den/dom oxå nån gång?
2. Kan du skriva lite mer information om Riff och Jojje, typ ålder och sånt?

Och de är INGET fel med med att rida nordsvenskar som jag har sett några kommentarer om!Dom är precis lika ridbara som någon annan häst så ta inte åt dig! :)

Hej !
Tack, Jag ser inte heller några större fel på min sits, alltså hans sadel är lite jobbig också, men jag jobbar på det.
Ja, det har dom . Josefine heter hon.
Det kan jag absolut göra :)

Ja verkligen, Riff är underbar att rida !
Samma sak med travare !
Kram.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Men jag tycker INTE att du är fet du har bara kvinnliga former sen så tycker killar om lite mulligare tjejer!!:)

2011-11-05 @ 17:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0