She's so fake that I bet it says "Made in China" behind her neck.

Tja.
Bloggar för Ottos skll typ hehe, han tvingar mig.
Men a hann aldrig skriva ngt igår för jag däckade, la mig i sängen o sen ba somna jag helt random och sov 6 timmar.
Sen vakna jag 11 och då vare för sent tydligen sa mamma.

Men igår hände iaf inget spec, skolan var som vanligt men helt vanliga lektioner.
Sen efter skolan så åkte jag hem och typ plugga 5 min innan jag däcka.

Sen idag och imorgon är jag ledig, men självklart är ingen av mina kompisar utanför skolan det så jag får sitta hemma och uggla.

Sen imorgon har jag samtal vid 8 och sen äre middag på kvällen, får se vad vi tar med.

Men a, blir nog några inlägg idag, typ veckans hiss eller diss eller nåt.

Aja, vi höres.

Puss !


svart hår, woop woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0