säg som det är det finns ingen väg tillbaks för nån som är en looser ett riktigt jävla as

Hejsan svejsan i lingonskogen.

Dagen rullade på som vanligt, massa tråkiga ämnen och sen hejdå skolan för idag.
Då taggade jag, Jonna, Antonia och Hanna t rådmansgatan och där gick vi åt olika håll.
Jag gick med Antonia och Hanna t deras balett men sen ringde pappa o behövde laddarn så jag var tvungen att tagga så han nt kolla på dom. Men skulle jag köpa hårfärg men de fanns nt så jag sket i de, får fixa imorgon.

Sen nu har jag precis snackat lur me värdens bästa Otto, eller a vi snacka skype på slutet.
Pratade om en fitta i min klass, fyfan vad jag garva åt hans utläggning om henne.

Men vi bytte platser idag, kom breve Elin men vi bråkar ju så jag fixa så vi fick byta, dock hade hon en annan verision men a jag vet hur de va.

Så nu sitter jag brevid Beccy , niiiiiiice.

Sen imorgon blire väl att träffa ngn eller plugga, får se.

Men vi hörs senare.

Puss !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0