Most problems in life come because of two reasons. First, we act without thinking. Second, we keep thinking without acting.

Vafan gör jag uppe nu ?

Nej men vaknade vid halv 8 och kunde inte somna om så gick upp och ducha o sånt.
Idag blire att träffa Eric och Malin , vetefan vad vi ska hitta på.
Sen slaggar jag inte hos Vanessa för jag har tydligen en tid imorgon bitti att passa ?
Tack mamma, verkligen tack.

Men just nu sitter jag och typ lyssnar på slipknot och chattar med ngn Dalvin, hittade precis vääärdens snyggaste skor som jag bara M Å S T E ha, ska övertala min kära far.

Sen så ska jag få låna Malins iphone , får den nästa gång vi ses för hennes pappa skulle göra ngt me det typ..?

A men vi hörs senare, kanske bloggar innan jag sticker.
Puss !


haha gammal bild, jag och Louise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0