men för din skull så gör jag vad som helst, vi räknar dagar räknar år

Tja, snabbt inlägg för har franskaprov imorgon och pluggar som en gris hehe.

Dagen var helt okej, seg men rolig.
Had engelska prov, gick sådär men hoppas på godkänt.

Sen på rasterna så satt jag,Tugba, Jonna , Becca o ngra andra o typ och tog bilder, snackade osv.
Sen efter skolan taggade jag hem , snackade med Otto i luren, snacka om brudar eller a en brud som vet vem hon är.

Sen när jag kom hem så kollade jag lite på tv, sen kom jag på att jag mst plugga så då började jag plugga.

Och nu sitter jag somsagt och pluggar franska med KENT i öronen, öronorgasm svär.

Men nu måste jag fortsätta plugga , vi hörs senare för lova Otto att blogga mke.
Btw brudar, han e skitsnygg värsta katt.

Puss!

Känns som det är massa stavfel, men skrev på 2 min så ignorera dom ni är smarta o fattar endå..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0