Jag vill bara känna köttets lustar Höra hur du rister och frustar Vara nära men ändå så borta Du är våt... och jag är ung och kåt


Tja.

Kom hem från stallet för typ 2 timmar sen.
Där var det helt okej, vihppade ju men Riff var på jävlas med Sanna humör så han bjöd mot hindret grymt bra och precis innan tvärnita han eller sprang förbi.
Tror vi kom över 70 cm 2 ggr och 45 cm typ 5 ?
Så det var inte direkt lyckat.

Sen efter duchade vi prinsen och satte på honom hans rosa täcke, då var han hur nöjd som hellst.
För Nettan och Kungen gick det lite bättre, men han var också på jävlas humör.

Sen efter stallet taggade jag hem, och nu sitter jag hemma.

Imorgon blire att träffa Vanessa, kanske slaggar där men vet inte.
Träffas ska vi iaf göra.. Är så glad att jag har så mycket kompisar. Älskar er ni gör min dag.

Vi hörs. Puss.

Har bildbrist, därav gamla bilder. Vet inte om ni sätt dom men Malin som fotat, första gången jag red prinsen.







Och innan ni klagar på min sits, det var FÖRSTA gången jag red honom, han hade inte gått på banan sen den blev omgjord eller ngt, kommer inte ihåg.

Såå jag är mycket medvetenn om hur det ser ut, vill du endå säga ngt, skriv namn.

Kommentarer
Postat av: Lina - Dressyrponny ryttare

Hej, de var jag som frågade förut om ni fortfarande var kvar som medryttare på hästarna. För det första tycker jag INTE att de är något större fel på din sits. Vafan alla kan ju inte sitta som en grand prix ryttare hela tin lixom? :) Kul att läsa om hästarna men jag har några frågor oxå.



1. Ägaren/ägarna har dom några flera hästar? Isf kan du skriva om den/dom oxå nån gång?

2. Kan du skriva lite mer information om Riff och Jojje, typ ålder och sånt?



Och de är INGET fel med med att rida nordsvenskar som jag har sett några kommentarer om!Dom är precis lika ridbara som någon annan häst så ta inte åt dig! :)

2011-11-04 @ 19:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0