I want it all, and I want it now

Sho.

Dagen har rullat på, lite segt att gå upp och så eftersom det är första dagen efter lovet men det funkade.

I skolan gjorde vi inte så mycket, vanliga lektioner bara.
Fick även reda på franskaprovet, gick åt helvete.

Sen efter skolan taggade jag först till ÖB och letade efter toning, fanns självklar inte.
Så då åkte jag runt och checkade men hade bara 40 kr så hade inte råd, men sen åkte jag t vällingby och där fanns de på H&M för 50 kr, så fick låna en 10 av Lisa som var där men Jonna, hon räddade verkligen mitt liv där lite..

Mitt hår hade blivigt heeelt grönt imorse så var akut behov av färgning.

Nu sitter jag och lyssnar på musik, living on the edge.
Ska spela yatzi med syrran sen också tydligen, hon tvingar mig.

Hörs sen.

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0