Höj aldrig dig själv genom att sänka någon annan.

Hejsan bloggen, var ett tag sen jag uppdaterade sist men haar inte hft datorn på och gjort andra saker lixom.

Men igår var jag först i skolan, där hände inget spec förutom att vi koka soppa och byggde vindskydd på idrotten.

Sen slutade jag 12:20 som vi alltid kommer göra nu på Fredagar, sjukt nice.
Då taggade jag , Lovisa, Jonna, Antonia ,Becca och Hanna till Lovisa och kollade skräckfilm, den var sjukt läskig men grym.

Sen efter det så mötte jag upp Nettan och vi tagga te stallet, red i typ 30 min bara men det var sjukt mörkt och det regnade.

Riff var as jobbig och kyssnade inte alls i början, på slutet gick det lite bättre.
Sen vid typ 9 hämtade mamma oss.

Sen lämna hon mig hos pappa och jag käkade bara sen däckade jag.

Och idag har jag inte gjort ett skit, ska snart fixa mig för ska på ngn släktmiddag typ ?
Sen efter de sjussar pappa mig te Nettan så slaggar jag där o imorgon blire stallet.

Men nu blev dehär fett långt tror jag, vi hörs antagligen först imorgon.
Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0