Guys remember: While you sit around and playing Call of Duty all day, your girlfriend is finding someone else to do your duty

Tjenis penis.

Dagen sög hårt, förutom att mitt hår är grått så fick jag även migrän.
Så fick tagga från skolan , åkte hem och sov 4 timmar sen gick det över.

Nu sitter jag och messar med älskling och lyssnar på musik. Standard.
Saknar honom redan, han gör fan min dag.

Sen ikväll ska jag ducha håret 13 ggr för o få ut denhär färgen, hoppas det funkar.
Annars får jag typ färga det imorgon, Avan ska hjälpa mig. Blir väl mörkbrunt/svart.

Men nu ska jag gå och plocka ur diskmaskinen och käka macka, åt typ ingen middag nästan.

Hörs.

Puss!


tja bildbrist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0