Girl: how much do you love me? Boy: count the stars then you'll know how much I love you. Girl: but it's morning? Boy: exactly.

Såri för sen bloggning , glömde bort er :$

Dagen rullade iaf på som vanligt, standrard replik ?
Nej men vi hade vanliga lektioner och slutatde 3.

Då tagga jag , Becca och Antonia te Bp och köpte munkar, godis och hamburgare. Sen va Becca tvungen att tagga så jag och Antonia stack t tuben, åkte t sockenplan me henne o sen tog jag bussen hem.

När jag kom hem gjorde jag läxan, och läste lite.
Och nu sitter jag och messar med älskling och lyssnar på musik.

Dagens diss är lätt helsvart outfite,
Eller det kan va fint om du har byxor och tröja.
Men om du sätter på dig svarta strumpbyxor, svart klänning och svart kofta är det inte snyggt enligt mig.
Ser ut som man ska på begravning, sen gillar jag inte klänningar på mig. Och avskyr klänning  på vinterna, men på vissa passar det även på vintern, beror som sagt på vad man har till men absolut inte allt i samma färg, gäller iof alla färger men särskilt svart och mörka färger.

Aja, vi hörs.
Puss!




Du gillar mig inte ? HAHAH gumman, jag kunde inte bry mig mindre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love is a temporary solution to all problems, but sometimes the biggest <3

2011-11-18 @ 00:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0