Fast jag inte sett dig på så länge Tänker jag på dig ibland

Tja bloggen.

Dagen var faktiskt bra, lunga lektioner.
Hände inget spec.

Sen efter skolan så taggade jag och Beccy till bussen, fast jag var osocial och snackad med min älskade Otto i luren , han gör min dag.
Vi snacka om hur jag mår osv..
Han och Vanessa slaggar antagligen hos mig på Lördag, mys !

Sen tog jag tuben hem och käka pannkakor som syrran gjorde.
Och nu sitter jag och pluggar, skolan vill allvarligt ta livet av oss så dom bara öööser på med läxor och prov.
Så måste plugga Engelska, för det är prov imorgon dock fattar jag inte på vad men kan det typ så, sen måste jag plugga Franska för har prov på Torsdag och kan inte ett skit typ.

Och efter det måste jag träna på mitt argumenterande tal som ska va klar t imorgon, det är iof det men mst ändå träna.
Och skriva en sak om blod boken eftersom mina svar kom bort..

Så back till plugget.
Puss !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0