Everybody says they wanna change the world Everybody's got a banner to unfurl

Tja.
Kom hem från stallet för någon timme sen.
Där var det helt okej.
Jojje var på galet humör så jag fisck rida honom, jag åkte av efter 10 sek.
Så nu är jag lite halft blå på halva magen.
Men Riff var rikigt fin, envis men pigg.
Tränade på balanen genom att trava och galoppera utan att hålla i tyglarna så jag knöt dom på halsen och hade händerna på huvet.
Gick skit i början men mot slutet var han rikigt fin, gick även super för Nettan mot slutet.
Sen nu sitter jag och lyssnar på musik, ska snart käka och sen rulla mot pappa.
Imorgon äre skola och det suger hårt.
Aja vi hörs.
Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0