Du tror att du vet vad jag vet men jag vet att de du tror du vet är fel.

Hej.

Skrev några inlägg idag men inget verkar ha kommt upp så skit samma.
Idag har jag bara chillat, checkat film.
Kollade på Burlesq, stavning ? Och twiligtht, köpte även godis t mig och syrran.
Mys.

Sen nu sitte rjag och lyssanr på musik, ska ringa Otto om 5 min och snacka.
 

Imorgon blire samtal vid 8 på morgonen, sen sätta i en till färgning antagligen.
Sen åka till Vanessa i några timmar så hon får prata ut, hon verkade va lite depp.
Och sist blire middag i skolan, vetfan vilken tid men de löser sig.

Men vi hörs senare.
Puss !


Gammal bild, jag och värdens bästa syrra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0