dröm vidare tills din dröm blir verklighet

tja.

Var ju i globen idag, dock utan Saga för hon orkade inte.
Så jag var typ lite forever alone, fick iaf med mig 4 leggings, 2 linnen och en mnkjacka.
Sen tog pengana slut :(

Men nu sitter jag iaf hemma och chattar o drogar slipknot.
Ska lägga mig tidigt, senast 1 eftersom jag ska till stallet tidigt imorgon.
Vet inte vilken tid men runt 10 skulle jag tro, ska ringa Nettan och checka sen.

Älskling kommer ju hem imorgon också, såå lycklig men rädd att hans plan ska störta. Så typiskt mig att oroa mig i onödan liksom 1 plan på miljonen som störtar och det är inte hans.

Men vi hörs senare eller imorgon.

Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0