det måste funka, kommer funka

Hej hej bloggen.

Dagen sög rövhål, började med att jag blev dumpad och sen var det sega lektioner osv.
Var ledsen och satt bara och stirra på Gurras dörr hela lektionerna.

Men sen vid 4 blev det bättre för då kom Issa till min skola, så hon, jag och Malin tog bussen t bp och självklart lyckades jag sätta mig på ett blött säte så de såg ut som jag kissat på mig.
Sen taggade Malin och jag och Issa satte oss vid vattnet i Alvik och bara snackade om allt möjligt, vi förstår verkligen varandra.

Sen idag skulle pappa köpt Black Sabbath biljetter men dom var slut, men fick reda på att Bruce Springsteen kommer t Sverige i Juni så det ska jag och Jonna kanske se, TAGGA älskar ju honom !

Och nu sitter jag och läser bloggar, pluggar, messar med Gurra och chattar.

Imorgon vet jag inte vad jag gör men kanske träffar Alfred med Becca, aja får se.

Vi höres !
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0