The difference between me and her? I can make him smile with my pants on.

Cha cha bloggen.

Ska testa att blogga nu igen, kommer antagligen gå åt helvete :$

Men aa idag har jag inte direkt gjort ngt speciellt, typ varit i skolan, där vare chill, sen va ja me Alice o Fredrik i Bp. Sen tagga Alice så jag åkte me Fredrik hem, var där i typ 1 timme kanske, sen taggade jag hem.

Kom v'l hem vid halv 6 tiden, käkade lite och sen nu har jag precis käkat glass och typ ska bada.

Imorgon då ?
A , inga planer såhär långt, blir väl att träffa ngn kompis ?
Juste, har tema dag imorgon i skolan, sex och samlevnad, kanske inte tipptopp men mke bättre en 2 timar So och 2 timmar idrott, plus No och klassråd, Onsdag är verkigen sämsta dagen, hatahatahata.

Aaa var väl typ allt för idag dåra, får se om jag bloggar imorgon, ska försöka iaf.

Juste, har kommigt på att jag ska bli MVG barn, är ju typ IG barn nu, men de  ska bli ändring på det nu haha, behöver bara skaffa en fungernade hjärna först..


Men nu typ babblar jag på så Tjaaaaaarå.

/Sanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0