nanananan

Cha cha bloggen.

Sry för inget bloggande igår, men glömde helt bort att jag har en blogg, men det hände endå inget speciellt så.

Sen idag hare varit nice, skolan var fett bra, vi kolla film ALLA lektioner, så skönt.
Sen efter kom Fritz och Jacob till min skola, vi taggade me Wille, Axel, Elliott, Fredrik och Daniel till IO.
Hahah killarna satt och geekade och jag typ satt och kollade på ?

Sen nu kom jag precis hem, mormor är här så de e najs, sen nu ska vi typ käka och sen åka ut till stallet, mamma ska kanske vara ridlärare för mig ?
Får se.

Sen när vi kommer hem ska vi kanske beställa mitt löshår jag ska köpa, sjukt nice och bra pris.


Men a nu ropar mamma, Tjaaaaaaaarå.

/Sanna



Liten Sanna, 4:an, kommer ihåg att jag verkligen älskade denhära bilden då, hihi :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0