Man ska inte bara drömma sina drömmar, man ska leva efter dom också.

Cha cha bloggen.

Sitter här med lite skön musik i mina öron,

  • u2 with or without you

, grym.

Idag i skolan vare helt okej, sex och samlevnad ju, haha det var fan kul, för det var så enkelt, så jag kunde bara sitta och slappa.

Sen slutade jag vid kvart över 2, taggade hem för var så jäävla trött, sen kom jag hem för typ 1 timme sen ?

Har inte direkt gjort så mke hemma, läst lite kalle anka bara, höhö nörd.

Sen ikväll händer det ingenting speciellt.

Imorgon blire skola och sen typ träffa Eric, saknar honom fett mke :$
Nej , men han e lixom min bästavän.

Sen saknar jag ju Fritz älsklingen otroligt mke,  har inte träffat honom på typ as länge, eller 4 dagar, men känns som en eviget jue, Älskling om du läser det här, älskar dig sjukt mke.

A det var väl allt just nu, statistiken går bara uppåt så det är nice, tycker det är lite gulligt sådär att det är folk som läste bloggen även när jag inte bloggade.

Tjaaaaaaaarå.

/Sanna.



fett tuff, vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0