Living easy, living free

Cha cha bloggen.

A nu uppdaterar jag om både helgen och idag.

I Lördags så hände typ ingenting, var med Fritz på dagen och sen åkte vi till mormor vid typ 5 tiden ?
Sen sov vi hos mormor, sen igår så firade vi mormor för hon fyllde 65 för ngn vecka sen typ.

Sen idag så var jag först i skolan, vi kollade fillm på alla lektiner, igen.
Sen fick vi sluta 2 timmar tidigare, så då taggade jag och Elina och Alice La t bp.
Sen gick Alice La och då gick jag och Elin t donken och där mötte vi Alice Li och Jonna så då satt vi och snackade med dom och matade fåglar i typ 30 min , haha fåglarna hade damp.

Sen efter det så åkte jag till Alvik och mötte Issa, vi taggade hem t mig och hämtade badkläder och sen åkte vi och badade, eller jag badade inte, doppade bara ena foten och solade lite, Sen mötte vi Saga också, så gick vi och köpte fika och sen typ taggade alla hem.

Sen nu har jag precis kommigt till pappa och har typ käkat middag.
Och nu sitter jag med lite tung musik i öronen och bloggar.

Sen imorgon blire först plugget och sen shopping med Elin, ska köpa mina skolavslutnings kläder.

Men a bloggar mer sen.

Tjaaaaaaarå.
/Sanna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0