Hey babeeeee!

Cha cha bloggen.

Vaknade för några timmar sen men har inte orkat blogga (a)
Brasan igår var helt okej, vann en nalle.

Men har iaf inte hänt ngt annat så ni har inte missat ngt (y)
Just nu sitter jag framför datorn och ska snart tagga te mamma, mst hämta kläder o sånt, efetrsom de blir pappavecka nu.

Men a sen händer det inget mera idag antar jag,
sen imorgon blire väl stallet om Elin e frisk, annars blire väl o träffa ngn kompis ?
Var ett tag sen jag träffade dom i alvik faktiskt.

Sen blir väl resten av veckan ganska lugn, typ sallet och sånt ?
Sen på lördag blire naaaaaajs, då ska jag te Grönan med Madde, Alice, Fredrik, antagligen Fritz, och kanske Jonna, wihoo, längtar .

Sen ska jag ju få guldkortet igen, blir naajs.


Men a nu har jag väl inget att skriva om just nu, bloggar mer i kväll, tror jag.

Tjaaaaaaaaarå.

/Sanna.




usch, hemsk.


Kommentarer
Postat av: ALICE LIIIIIIIII

BLOGGA FÖ FAN !<33333

2011-05-05 @ 20:22:49
URL: http://ponnibrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0