Börjar blogga igen (y)

Cha cha bloggen.

A nu börjar ja iaf blogga igen, tror jag .

Nu sitter jag iaf framför datan o e typ sjuk ? eller fick migrän imorse men den håller på att försvinna nu iaf (y) Chattar me Simon gör jag också, han har lyssnat på för hög musik så han har typ blivit halv döv, HAHAHAH.

Skulle egentligen ha shoppat me Elin idag, men a de sket sig ju så det tar vi på Lördag eller Fredag ?
Ska köpa skor och typ lite kläder.

Men a  har inge mer o säga nu, bloggar ikväll, Tjaaaaaaaaaarå.

/Sanna




Bilden har inget me inlägget att göra, men jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tar han dig på bröstet? :O <33

puss o kram

2011-04-21 @ 08:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0