You gonna loose your minde in detroit rock city

Tjenare.

Idag har jag träffat Fredrik i 5 min och hämtat mina saker, sen skulle jag träffa Amanda men det blev inge för hon har utegångsförbud.
Sen skulle jag träffat Calle, men jag vet inte varför det inte blev av faktisk..

Sen har jag bara typ chillat hela dagen, stört skönt.
Imorgon blire grönan me Malin, Daniel och ngn mer, Malin skulle fixa.

Sen har jag börjat leta ny häst också, hittar fan inte ett skit, men hoppas det löser sig Vet att det är ett tag till jag slutar rida henne, men kollar endå runt lite, VILL VERKLIGEN INTE sluta rida henne , hon är bäst :'(


Men a bloggar mer när jag har ngt att säga, kanske videoblogg, får se.
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0