You gave me nothing, Now it's all I got

Chaaaaaaaaaaa bloggi

Sry för ni bara fått läsa om massa pepole som gillat min facebook status, och det kommer ni få fotrsätta med, har några kvar att skriva, men det blir ett eget inlägg om ett litet tag .

Nu sitter jag och typ gör ingenting, var precis med min syrra och hennes bff Elin, eller jag låg och läste i soffan och då tog dom massa kuddar och la på mig, o satte sig på dom, jag blev pannkaksmos.

Imorgon äre ju midsommar, wihoo skitkul, eller inte om de är dehära vädret kanske, men ska iaf fira den med Jonna typ ?

Men nu ska jag fortsätta skriva om alla som gillade.


En sista sak bara, fick äntligen upp ngt som kan likna en header, skulle bara testa med den o se om de gick, men nu gåre inte och byta så nu får den vara där, osminkad och fin, eller inte.




Gammal på mig, tog från google för kan inte ladda upp bilder :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0