sanna håkansson min ängel.

sanna gumman jag vet inte hur eller vart jag ska börja. du är underbar på alla sätt, du har stöttat mej sen dag ett och det är jag så jävla tacksam för, du är en äkta vän! det ska alltid vara du och jag älskling, så var inte rädd att jag ska släppa taget om dej, för det kommer aldrig hända!
jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om dej eller till dej? du är obeskrivlig gumman! ♥ jag älskar dej mer än vad ord kan beskriva. om jag var tvungen att beskriva med ord eller med en text hur mke du betyder för mej eller hur mke jag älskar dej så skulle den bli lika lång som bibeln, för jag är inte hel utan dej. och jag menar det! jag älskar dej finaste sanna håkansson! <333333333333333  // amanda andersson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0