rubrik

Nemen tjenare alla bloggläsare.

bloggade inget igår, förlåt hann inte.

Men började iaf dagen men att åka hem t pappa med Alice och var där typ 45 min ?
Sen åkte vi till sumpan och gick till hemmakväll, köpte 1 kilo godis och powerking såklart, satte oss på bryggan igen.

Sen vid 5 taggade vi hem till Fredrik, var där till 8 typ, skulle vart hemma 9 kom 12 min sent så nu måste jag vara hemma 6 hela lover, häärligt.

Vi slaggade aldrig, vet faktiskt inte varför men a.

Sen nu sitter jag hemma och kollar på bolibompa, fråga inte ens varför haha.

Sen idag får jag se vad jag ska göra, får typ it åka iväg ng stans, men ska kanske t Fredrik och hämta min Ozzy bok.

Annars kanske jag skulle träffa Svea , får se.


Men bloggar mer sen, hejdå.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0