Örebroooooo

Kör egenom dagarna lite snabt bara.

Måndag: Vi åkte 11 och kom fram 3, vi körde en omväg på 2 timmar, hehe.
Sen när vi kom fram till stugan så packade vi upp och sen gick vi och badade, sen grillade vi.

Tisdag : Vi adade hela dagen typ, 10 till 3 , det är ju ett äventyrsbad så det var fett nice.
Sen vid 3 så körde jag och Saga funbolls, det är typ som hamsterbollar fast för människor som man springer runt i ute på vattnet, riktigt jävla kul var det faktiskt, sen efter det gick vi t stugan, slappade och sen grillade vi.

Idag: Vi gick upp och städade, sen checkade vi ut och åkte hem.

Sen nu har jag vart hemma några timmar, just nu sitter jag och försöker planera morgondagen, ska hinna träffa både Fredrik, Amanda och hellst Calle också, men Amanda och Fredrik bor ju nära varandra , så  det ska nog gå bra, sen får jag nog ta Calle ngn annan dag, vet inte ens m han kunde imorgon.

Men a, har inget mer att säga, uppdaterar er senare, Puss.


Campingen. dålig bild men hade inte med mig kameran.


funbolls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0