Kör copycat stilen och snor ett test från Elin, mohahahha

Höger- eller vänsterhänt: höger  
Humör just nu: bara braaaa bror
Favoritgodis: Laaaakrits och chocklad 
Är det nåt du absolut inte äter: brockolibiff :S
Kläder just nu:
trosor bh munckjacka 
Musik just nu: lick it up   
Vad sa du senast: ingen aning -.-
Sommarplaner: TYP ..inget , örebro 3 dagar, sen no planes baby  
Fisk eller badkruka: FISK 
Saft eller alkohol: sprit OFC, Nä fyfan , SAFT höh 
Hur många kuddar sover du med: 1, fast den sparkar jag alltid ner på golvet 
Favoritväder: SSoool eller åska  eller regn eller snöstorm 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: donken , heeztisar , och Elin, mohahhaha  
Spelar du nåt instrument: spelade blockflöjt ! 
Morgon- eller nattmänniska: Både och   
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: rockstar, grym rulle som måste ses
Tror på liv på andra planeter: Ja,? kolla bara på mig  
Har du några homosexuella vänner: Fredrik och Elliott , haha skämt åsido, tror inte det O.o?
Tror du på mirakel: såklart, jag och Elin finns ju ? 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Redan fått bevisat för mig att det inte går tyvär
Ser du dig själv som tolerant mot andra: nej, haha ?
Ser du på kärleken som ett misstag: nej ?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: inga, kanske 1  
Bio eller promenad: beror på (: 
Är du kittlig: ja !
Snarkar du? enligt min syrra ja, enligt mig nej (a) 
Stjärntecken? Vattenman såklart! 
Rädd för insekter? aa, myror
Äckligaste insekten: myror hahah 
Största svaghet: Jag vet inte..
Det här är jag bra på: allt
Bästa bok? Ozzy Osbournes självbiografi 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga :D eller springa superduper fort !!!
Vad vill du jobba som? Jag ska bli bonde, seriöst 
Chips, morötter eller godis? Chips 
Pizza eller hamburgare? pizza och hamburga, just love it
Skriver du dagbok? nej, för lat 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? ABSOLUT INTE !
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) stökigt, kan inte hålla ordning haha
Gungar du på stolen? njaa ibland,
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ALDRIG !
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger?
Är du rädd för blod? Haha neej ..
Saltar du på maten ? nej fyfan
Gillar du att sjunga? haha älskar, men tyvär suger jag på det
Anser du att du är stark? SKITSTARK motherfucker ;)
Brukar du sola? Har gett upp allt med solning, har insett att jag endå inte blir brun, bara tomat.. 
Vad gör du om du får hicka? hickar  :)
Röker du? Neej fyfan, 
Snusar du? neeej
Använder du knark? knark är för mesar  -.-
Kaffe, te eller inget? kaffe, man bliur speedad av det ! 
Har du en besatthet? nja, nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0